The Mastermind .

The Mastermind .
Be yourself , Understand yourself. Indeed.
Bunny Rabbit In Chery Martini

Saturday, January 26

Australia Journey No 1


Okayy, nak cite nih . Haaa gambar2 nih semuanya excited nak pegi Australia. Masa tuh dalam pukul 3 petang sebb flight pukul 7 lebih . So check in awal takyah berebut2 kan. Takpayah pakai lawalawa punn sebab duduk dlam aeroplane je sepanjang malam tuh . tak pegi memane pung. 


This my mom n my 'lovely' brother. Wonder where's my bag it is. 


Still the same person , my mother and brother :)



Okayy, inilah tiket yang nak ke Perth,Australia. Ya Allah time nih tak caye dah pegang tiket nak ke Australia. Tak pena pegy ke luar negara and tak penah sangka pun akan pegi akhirnya dapat pegi. Wuuuu/ Im excited smpikan amik gamba nih bnyk2 gilos. Hahaha. Excited punya pasal.


Oleh kerana, family aku nih bersederhana amik yang Ecdonomy Class jelahh, tak mampuu nak bisness punya yang mahal gilos tuhh. Tapi selesa bhaii yg bisness tuh. tempat duduk eh lebarr . Btw economy pun dah bersyukur au. Wee~


Tempat duduk aku 23F, tengah2 antara Aan dengan Ibu :3


Okayy , Ni dah dalam flight. Wuuuu happy tak terkata. Sebelah Aan tuh ada mat salih :3 rasa macam aku nih sefamily ngan dia sebab kerusi nih ada 4 , n mat salih tuh melengkapkan sebagai bapak XD haha aku nak tergelak plak. Kay tak sesuai langsung. Btw dia layan adik aku baik punya *thumbs up*


Baru aku tau dalam flight tuh ada miniTv. Haha. Belum berlepas pun kapal terbang nih, aku dah gayat memain Tv tuh. tengok cite apa yang ada. Time pergi aku tgk cerita Wimpy Kid. tapi x habis tengok pun sbb nak tido dahh. Haha ngantok. malam kan.


Kay, aku tau makanan nih terbalik gambar dia. Dekat situ ada ayam kurma,roti, salad tah hape aku taktau. kek cokelatt n segala sepusepapat mentega. Air plak fresh orange. Aku tak makan bnyk sgt sbb malam n takut sakit perut nanti . Tak sanggup nak membuang dekat dalam kapall terbang nih T^T


Nih, adik aku tengah berselera nak makan makanan yang dia tempah.


HAAA, setelah lima jam mengkebaskan buntut dalam kapal terbang. Sampilah jugak akhirnyaaaa. Fuhh berbunyik2 semua tulang belulang yang ada nih. sakit pinggang woo. Dekat sini ada incident yang agak menggeramkan tapi let begones by gones lah kan~ Haha.



Nih tengah otw nak pegi dekat depan airport sbb nak tunggu abg sedara aku yang memang duduk kat sini. Dekat sana sangat sejukk . Time nih dah pukul 3.00 lebih . Kat sana pukul 3 dah subuh. malam dia sangat pendek. tak macam Malaysia malam ngan siang seimbang. Wee nak jugak :3


Kay , nih papan tanda hape tah -,- aku pakai amek je . Haha


Nih stall yang ada kat airport. Pakcik aku pegi beli air au . untuk buat guna kat tandas. Nak tau? kat sana an  tandas dia takde pili air. Waaa. Kat sane memng aku menahan jeh. geli ah nak membuang2. Fuhh ada culture shock kat situ. drang guna tisu je . I cant imagine that.





Okay, Fellas. smpai sini je lah dulu. Dah ngantokk . Wkwkwkw. Tunggu episod seterusnya Australia Journey 2

No comments:

Post a Comment

FEEL FREE TO READ C: